Kraków, Gromadzka 66, tel. 535 005 467
Jesteś na naszej oficjalnej nowej stronie internetowej, która jest w fazie testów. Zawsze możesz wrócić na starą wersję: elikart.pl
Tor jest teraz zamknięty!

Nasze Gokarty – I GP Elikart M Kraków

Gokarty w Elikart M Kraków

Wszystkie nasze Gokarty to oryginalne pojazdy francuskiej firmy SODIKART, największego na świecie producenta gokartów. Elikart M w Krakowie jest jednym z ponad 1000 torów na świecie wyposażonych w profesjonalne pojazdy dostarczane przez SODIKART.

 

 

Cieszące się bardzo dobrą reputacją, zostały uznane za najlepsze gokarty w branży kartingowej. Rygorystyczne wymagania jakie stawiają najbardziej wymagające światowe tory sprawiły, iż francuska firma tworzy od ponad 30 lat najwyższej jakości pojazdy i nie ma sobie równych na rynku. Gwarantuje to niezawodność, bezpieczeństwo, precyzyjne układy kierownicze oraz najnowsze rozwiązania w dziedzinie aerodynamiki. Silniki produkuje japońska firma znana z silników wysokoobrotowych – Honda.

 

Gokarty SODIKART spełniają europejskie dyrektywy 98/37:

  • NFS52-002 standard
  • Przepisy techniczne i bezpieczeństwa Karting FFSA
  • zgodność z rekomendacją CIK-FIA dla kartingu

Nasze gokarty na krytym torze kartingowym w Krakowie:

  • Nowe gokarty! na torze od stycznia 2013
  • moc 9KM+ (silnik Honda GX270Pro)
  • lekka sportowa konstrukcja – waga gokarta 108kg
  • przedni spoiler z systemem amortyzacji H.E.A.D
  • regulowane fotele i pedały
  • gokarty z numerami: 3, 17, 28, 35, 44
  • na torze od listopada 2011
  • silniki Honda o pojemności 200cc i 270cc (GX270)
  • moc – treningowe: 6.5KM , sport: 9KM
  • lekka konstrukcja, waga poniżej 100kg
  • prędkość maksymalna 85km/h
  • gokarty z numerami: 1, 4, 9, 11, 12, 13, 15, 16
  • mały lekki gokart dla dzieci
  • silnik Honda o pojemności 120cc
  • moc 4.5KM
  • regulowane pedały, bezpieczny fotelik kubełkowy
  • prędkość maksymalna 30km/h
  • gokarty z numerami: 7, 8

 

4kids SODI KID FUN 4,5KM

To najsłabsze z naszych maszyn, ale świetne dla wszystkich którzy zaczynają swoją przygodę z kartingiem.
Moc takiego gokarta to 4,5 konia mechanicznego.
Na tych właśnie gokartach prowadzone są w Krakowie szkółki kartingowe dla najmłodszych.
Za kierownicą takiego karta mogą zasiadać dzieci, których warunki fizyczne pozwalają na jazdę – czyli po prostu dostają do pedału gazu i hamulca 🙂
Gokarty 4kids SODI posiadają wzmocnione osłony kompozytowe, które maksymalnie amortyzują ewentualne uderzenia (zderzenia z bandami, innymi kierowcami).
Największy nacisk w tym modelu producent położył na bezpieczeństwo kierowcy.
Idealny wybór dla najmłodszych rajdowców – najmłodszy zawodnik kartingowy ma 3,5 roku.

  • Silnik: benzynowy Honda GX120czterosuwowy, górnozaworowy OHVchłodzony powietrzem
  • Pojemność: 120cm3
  • Prędkość maksymalna: 30km/h
  • Moc: 4,5KM

Typowy gokart stosowany przez szkoły jazdy kartingowej.

 

Główne cechy gokarta dla dzieci:

  • Konstrukcja ze stali chromowo-molibdenowej wyposażona w dwa łożyska
  • Podłoga z nierdzewnej polerowanej stali, nitowana
  • Wzmocnione aluminiowe felgi
  • Wzmocnione piasty kół
  • Elastyczne drążki skrętne
  • Kompozytowa trójramienna kierownica
  • Ergonomiczne siedzenie wykonane z wzmocnionego polietylenu
  • Regulowane pedały
  • Samoregulujące się hamulce hydrauliczne
  • Trzy litrowy zbiornik paliwa
  • Podciśnieniowa pompa paliwa
  • zintegrowane z ramą mocowanie silnika w celu obniżenia środka ciężkości
  • Pasek przekładniowy RG „long life”
  • Głowna konstrukcja i obudowa silnika zaprojektowana aby zakrywać wszystkie gorące częsci
  • silnik Honda 120cm3 (wyposażony w hydrauliczne sprzęgło i skrzynię biegów)

Mocne punkty 4KIDS SODI FUN

  • Gokart stworzony z myślą o dzieciach w wieku 4-12 lat
  • Lekka konstrukcja daje dzieciom możliwość kierowania bez użycia dużej siły
  • Bezpieczeństwo: wyjątkowa odporność na uderzenia (system THR to zintegrowana ochrona z polietylenu odporna na uderzenia i ścieranie)
  • Miękkie siedzenie (możliwość wstawienia dodatkowej wkładki kubełkowej)
  • Kompletne ultra-szybkie dostosowanie ustawień (regulowane siedzenie, kolumny, pedały) – dzięki czemu niezwykle proste jest dopasowanie dla każdego kierowcy od 130cm
  • Unikatowy, przyjazny dzieciom design

Treningowe SODI 6,5KM

To typowo treningowe gokarty, które najczęściej można spotkać na torach kartingowych.
Optymalna moc 6-6,5KM daje możliwość osiągania bardzo dobrych wyników na trasach pełnych zakrętów (gdzie jednostki o większej mocy już są mocno wymagające od kierowcy).
Jazdę Treningowym SODI polecamy kierowcom, którzy chcą uzyskać jak najlepsze czasy.
Szkolenia z technik jazdy oraz regularne treningi odbywają się w Krakowie za kierownicą Treningowych SODI.

  • Silnik: benzynowy Honda GX200czterosuwowy, górnozaworowy OHVchłodzony powietrzem
  • Pojemność: 200cm3
  • Prędkość maksymalna: 70km/h
  • Moc: 6,5KM

Najbardziej popularny gokart do kartingu halowego na świecie!

 

Główne cechy gokarta treningowego SODI 6,5KM:

  • hamulec hydrauliczny z automatyczną regulacją klocków
  • wentylowane tarcze hamulcowe
  • jedenasto litrowy zbiornik paliwa Soditank
  • podciśnieniowa pompa paliwa
  • zintegrowane z ramą mocowanie silnika w celu obniżenia środka ciężkości
  • tylne koło zamachowe wykonane z kompozytu, produkowane w dwóch częściachdo szybkiego montażu
  • pasek przekładniowy RG „long life”
  • oś tylna wyposażona w trzy łożyska
  • osłony i nadwozie odporne na uderzenia (polietylen THR)
  • oś tylna i pokrywa silnika zaprojektowane do optymalnej ochrony przed elementami ruchomymi i gorącymi, niezależnie od pozycji siedzenia
  • Honda 200cm3 (wyposażone w hydrauliczne sprzęgło i skrzynie biegów)

Mocne punkty treningowych Sodi 6,5KM:

  • lekki, zwrotny gokart do kartingu halowego dla kierowców w wieku od 13 lat
  • wysoka niezawodność
  • doskonałe właściwości jezdne dzięki optymalnej mocy karta
  • Wyjątkowa stabilność uderzeniowa (THR integralna ochrona z polietylenu odporna na uderzenia i ścieranie)

Sportowe SODI GT 9KM

To obok RX7Pro aktualnie najmocniejsze gokarty na naszym torze kartingowym.
Najszybsze, wymagają dużych umiejętności w prowadzeniu go-kartów.
Potężny moment obrotowy powoduje, że kierowca musi naprawdę mocno trzymać kierownice,
a rozpędzenie SODI GT na prostej wymaga prawie zawsze ostrego hamowania na końcu.
Typowo sportowe maszyny, dające największą dawkę kartingowych emocji.
Obsługa naszego toru poinformuje Cię, iż aby zasiąść za kółkiem wersji GT należy wykazać umiejętności sprawnego poruszania się gokartami Treningowymi Sodi 6,5KM.
Elikart M to jedyny kryty tor kartingowy w Krakowie z gokartami klasy SODI Sport GT o mocy 9KM.

  • Silnik: benzynowy Honda GX270czterosuwowy, górnozaworowy OHVchłodzony powietrzem
  • Pojemność: 270cm3
  • Prędkość maksymalna: 85km/h
  • Moc: 9KM

Sportowa rywalizacja na najwyższym poziomie.

Sportowe SODI RX7 Pro

Od 2 stycznia 2013 roku na torze gokartowy Elikart M jeżdżą nowe gokarty SODI RX7 Pro.
Przygotowane do sportowego kartingu halowego zgodnie ze specyfikacją Professional Indoor Karting.
Specyfikacja modyfikacji do wersji Pro obejmuje całego gokarta, m.in. silniki Hondy GX270Pro
o mocy 9KM+ posiadają wyższy moment obrotowy w niskim zakresie(prędkości obrotów) w porównaniu
do standardowych jednostek 9-konnych. Aktualnie tor Elikart M może pochwalić się najszybszymi gokartami w Krakowie, które osiągają prędkość powyżej 85km/h – co przy sztywnym zawieszeniu 5cm ponad nawierzchnią gwarantuje niesamowite wrażenia z jazdy.

 

Silniki w gokartach na torze kartingowym Elikart M Kraków
  • Silnik: benzynowy Honda GX270 Promodifed under PIK specifications
  • Pojemność: 270cm3
  • Prędkość maksymalna: > 85km/h
  • Moc: 9KM+

 

Główne cechy SODI RX7 Pro

  1. Szybciej
  • nowy model silnika Honda GX270 Pro 9KM+
  • prędkość maksymalna powyżej 85km/h
  • wysoki moment obrotowy w niskim zakresie (szybsze wyjście z zakrętu)
  • niska waga gokarta: 108kg (bez kierowcy)
  1. Bezpieczniej
  • czerwone światło STOP przy hamowaniu
  • zabudowany układ wydechowy (brak elementów gorących na zewnątrz)
  • zabudowany zbiornik z paliwem
  • regulowane pedały (zwiększone bezpieczeństwo i komfort jazdy)
  • regulowany kubełkowy fotel kierowcy
  1. Innowacyjnie
  • wyjątkowa stabilność oraz absorbacja uderzeń z opatentowanym systemem H.E.A.D.
  • nadzwyczajna niezawodność
  • wyjątkowa stabilność oraz absorbacja uderzeń z opatentowanym systemem H.E.A.D.
  • wysoki komfort jazdy
  • podwójne szyny boczne w chromowo-molibdenowej ramie stalowej
  • drążki kierownicze łączące komfort jazdy z błyskawiczną reakcją
  • zabudowany zbiornik paliwa
  • modułowe ustawienia (wysokość+odległość dla pedałów, regulowany fotel, minimalny wzrost kierowcy to 140cm)
  • opatentowane wbudowane zabezpieczenie mające ograniczyć uderzenia
  • światła stopu
  • Sodi New Concept Design

TECHNICAL DETAILS

Main Features:

  • PSS double side rail in chrome-molybdenum steel framework equipped with three bearings.
  • Black plastic floor covering the tank.
  • Machined and strengthened aluminium rims.
  • Machined wheel hubs.
  • Fused a with low offset of 20 mm diameter shaft machined in chromium molybdenum.
  • Flexible nylon connecting rods.
  • High-strength aluminium steering column clamp , machined from a single piece.
  • High elasticity limit steel three spoke steering wheel.
  • Ergonomic adjustable polyethylene reinforced bucket seat (XL and XXL sizes).
  • Fully adjustable pedal (size and length of legs).
  • Self adjusting hydraulic brakes from automotive technology.
  • Eleven litre Sodikart tank (even thickness, Integrated hoses and gasoline return routing).
  • Vacuum fuel pump.
  • Integrated platinum engine (lowered centre of gravity).
  • Composite material rear flywheel optimized for quick disassembly (2 parts).
  • RG “long life” belt transmission (High resistance chain transmission with O-rings + tensioner for the Honda 390cc version).
  • Shaft equipped with three bearings.
  • Shock and abrasion resistant protection (polyethylene THR) and body.
  • Shat cover and engine cowling designed to cover rotating and hot parts, whatever the position of the bucket seat.
  • Fully customizable body (upon request).

SODI RX7 power drive (engine):

Honda GX270 cc – equipped with hydraulic clutch and gearbox, building with professional indoor karting specifications
The SODI RX7 is designed to meet rental karting requirements, allowing an optimized lifetime under severe and intensive operating conditions. The materials used for manufacturing the SODI RX7 kart are all selected by the Development Service, validated by laboratory tests conducted on tracks and then controlled by Quality Service during the manufacturing process.

All the SODI RX7 Karts are delivered completely assembled.

SODI Karts conform to the European directive 98/37 and meet the requirements of the following reference documents:

The NFS52-002 standard.
“Technical and safety Karting rules. FFSA”.
“Recommendations from the CIK-FIA for Karting Leisure”.